Lazer Bisa Berbisa Komen Azwan Buat Joy Refza.

Komen Pedas Azwan Ali Buat Joy Refva.



Isu rumahtangga Hafiz Hamidun dan Joy Refva memang menarik perhatian nitizen malahan Diva AA, Azwan Ali turut menghangatkan lagi suasana dengan ulasannya berkaitan isu ini.

"Apa masalah perempuan ini?" demikian soalan Azwan Ali dalam mengulas isu rumah tangga Hafiz Hamidun dan isterinya, Joy Revfa yang hangat menjadi bualan netizen semalam.

Dari segi ulasan yang di berikan, seolah-olah Azwan Ali berada di pihak Hafiz dan dia jelas kurang faham apa sebenarnya niat Joy Refva mengheret ahli keluarga dalam sidang medianya.

"Tak berabih angkut satu famili? For a suckings PC? Benda celah bedah agak-agak menyalakkk! Saja wonder? Masa mak ko **** dengan bapak ko? Puas tak? #PUII. Melampau-lampau! Bagi betis nak paha? #GOtoH#LLLL" tulis Azwan Ali di laman Instagramnya.

Nampaknya apa yang di sampaikan oleh Azwan Ali mendapat sokongan dari pengikut di laman Instanya. Rata-rata melahirkan rasa meluat dengan kemelut rumahtangga pasangan itu yang bagaikan tiada penghujungnya.






Joy Refva pula melalui laman IG nya menjelaskan maksud sebenar di sebalik nafkah batin yang gagal di berikan oleh Hafiz dalam perkahwinan mereka.


NAFKAH BATIN? Apa maksud sebenarnya? . Since ramai sgt yg kecoh ttg tentang NAFKAH BATIN.. Haa ni nak perjelaskan yg cetek sgt ilmu tu. Jangan pikir Nafkah Batin kononnya nak buat anak je. Dia gagal memberi nafkah batin yg saya maksudkan di sidang media tadi tu membawa byk maksud.. (tak perlu saya perjelaskan disini) Jangan fikir Nafkah Batin tu happy2 atas katil je.. 😤Kalau tak tahu sgt maksud tu google atau tanya ustaz2/ustazah2 dulu apa sebenarnya Nafkah Batin yg saya maksudkan. Yg tetap menghukum saya konon membuka aib dia, silakan. Hanya yg follow kes saya dari awal saja tahu siapa yg buka aib siapa terlebih dahulu. Tak perlu saya nk explain satu persatu, org2 bijak pandai je yg tahu berfikir & menilai siapa benar atau siapa salah. Akal pendek je salah anggap maksud sebenar Nafkah Batin tu. 😅 . Bila kita DIAM org duk menghina & mencaci. Bila kita BERSUARA & perjelaskan perkara sebenar org menghukum pulak. Terpulang lah. Bagi saya hanya Allah swt sebaik2 penolong & pelindung..

Namun seperti biasa , masing-masing ada pendapat sendiri. Ada yang menyokong Joy dan ada yang menempelaknya.

No comments