Semua ini buat aku serba salah dengan dia tapi aku xminta maaf pon..Ego aku tinggi melangit.

"It makes me feel that i am a bad wife because of this bored feeling.Aku rasa macam dah hilang hormat pada dia, everything that he does hanya menyakitkan hati aku.." Pengakuan Sebenar Seorang Isteri Menggelarkan Dirinya 'Bad Wife'. 
Adat dan asam garam di dalam rumahtangga makin banyak dibicarakan sebelum ini. Ada yang suami bermain kayu tiga dan tidak kurang juga isteri ada lelaki lain.

Masalah kewangan, masalah anak-anak dan bermacam-macam lagi. Di sekeliling kita cerita begini memang selalu terpapar di laman sosial. 

Adakah ianya berpunca dari ketidak salah faham antara suami isteri ataupun wujudnya orang ketiga? 

Hari ini satu isu rumahtangga membabitkan isteri mula dingin dengan suami walaupun suami tidak melakukan apa-apa kesalahan. 

Mungkin juga ianya berpunca dari situasi weekend wife atau husband. 

Jom kita baca di bawah pengakuan seorang isteri...










Sumber

No comments