"Baru 5 bulan kan...x lh manjakan sangat..org sarat lagi kuat jln lagi.." Netizen Kecam Dato Siti Nurhaliza Terlalu Manja Naik Kerusi Roda.

"Baru 5 bulan kan...x lh manjakan sangat..org sarat lagi kuat jln lagi.." Netizen Kecam Dato Siti Nurhaliza Terlalu Manja Naik Kerusi Roda.

Usia kandungan Dato Siti Nurhaliza sekarang mencecah usia 5 bulan. Kebiasaan isteri akan lebih manja dengan suami apabila mengandungkan zuriat yang pertama, tidak terkecuali dengan Dato Siti bermanja dengan suaminya, Dato K.

Dua hari lepas, Dato Siti telah memuat naik video beliau menaiki kerusi roda sambil ditolak oleh Dato K. Video itu memaparkan seolah-olah mereka berdua sedang berjalan-jalan di sebuah pusat membeli belah.

Dato Siti mengatakan bahawa beliau cepat penat mungkin disebabkan ini adalah zuriat mereka berdua yang pertama.

Dengan sebab itu, Dato Siti menaiki kerusi roda sambil di tolak oleh Dato K. Nak bermanja apa salaahnya kan? Suami sendiri lah katakan.. Lagipun ini adalah pengalaman paling manis buat mereka berdua.

“Tak larat nak jalan…,” kata Siti sambil tergelak.
Ramai yang memuji tapi ada juga yang nak kecam bila Dato Siti berkerusi roda ke shopping mall.. Ada juga netizen yang memuji sikap manja Dato Siti tue..
Dalam ramai netizen yang memuji sikap manja Siti tu, masih ada juga mulut joyah yang tak sayangkan mulut. Bukan main, orang tu naik kerusi roda pun nak kecam juga?

Biasalah tue kan.. Mulut orang susah nak tutup, mulut tempayan boleh ditutup kan? Banyakkan bersabar yer Dato, semoga Dato Siti akan terus sihat bersama zuriat yang bakal dilahirkan kelak.. Aminn..

No comments